beliievee

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

kapitel 1

Av Malou Bieber - 1 juli 2012 20:56

*pliing* 

Mobilen plingar, jag tar upp den ur fickan, sms från okänt nummer. Jag öppnar smset " hej, du har talang." jag smsar tillbaka och skriver  "Vem är du ;s" Jag lägger ifrån mig mobilen och sätter igång min dator. På dayviews har jag ett meddelande. Jag klickar in och läser samma sak som de stod på smset jag speric fått. Jag skickar tillbaka "asså.. vem  du nu är, jag har ingen talang, och om jag hade haft de så hur fan vet du ? " 

Jag kollar mobilen som ligger bredvid mig, inget nytt sms.  I mina tankar sägs det bara "kan han/hon inte bara svara?!" Det börjar ringa i hemtelefonen, jag springer och svarar.

- Hej det är Melinda, säger jag.

- Hej det är Matilda, du vet väll att Justin kommer till Sverige?! skriker hon i telefonen.

- OFTAA? ÄR DE SANT?! jag tror knappt mina öron..

- Japp, helt sant jag har redan biljetter till oss två, säger hon stolt.

- OMG!! TAAAACK!!!!! jag älskaar dig ! 

Det var nog längesen jag var såhär glad. Vi pratar en stund sen lägger på. Jag springer ut i trädgården där mamma ligger och solar. 

- MAAAAMMAAAAA!!! FATTAR DU ?! JAG SKA SE JUSTIN BIEBER?! 

- Haha, skrattar mamma. Jo jag vet, Matilda skulle dit med sin mamma men hon sa att du kunde följa med istället.


______________________________________________________________________________________


Jo jag vet VÄRLDENS KORTASTE ! Men de var bara en "invigning" eller va man säger ;) 

Men vad tycker ni ? Kommentera för mer ! 

 
 
Emelie

Emelie

2 juli 2012 20:17

Sjukt bra!! <3
Mer NU!! <3

http://bieberrstorys.blogg.se

Malou Bieber

2 juli 2012 21:18

hehe tack, det värmer kul att du gillar den :)
håller på att skriva mer nu så alldeles snart finns det mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malou Bieber - 3 juli 2012 20:36


Hinner tyvärr inte skriva något kapitel idag, jag kanske hinner imorgon, men vi får se ! Ni får ha det så bra sålänge :D Det är så kul när ni kommenterar man blir bara så GLAD !    Bjuder på en bild på kungen vår;   ...

Av Malou Bieber - 2 juli 2012 21:18

förra kapitlet:  - Haha, skrattar mamma. Jo jag vet, Matilda skulle dit med sin mamma men hon sa att du kunde följa med istället.   Det plingar i mobilen igen. Det var sms från den dära läskiga människan. Jag skakade medans jag låste upp min al...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards